Support

Hos Aduro streber vi alltid etter å yte den beste service. Vi forstår at våre produkter er en viktig del av din hverdag, og derfor har vi samlet noen hjelpeguides for å sikre at du får mest mulig ut av din opplevelse med Aduro. Her finner du blant annet hjelp til korrekt bruk, feilsøking og vedlikehold av dine Aduro-produkter.

Biopeis

Har du en Aduro Biopeis som har blitt ødelagt innenfor den 5-årige reklamasjonsperioden, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema

Tilbehør

Har du et tilbehørsprodukt (f.eks vedkurv eller peissett), som har blitt ødelagt innenfor den 5-årige reklamasjonsperioden, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema

Uteprodukter

Har du en Aduro Utepeis eller et Aduro Bålfat, som har blitt ødelagt innenfor den 5-årige reklamasjonsperioden, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema

TOP