Support
Hos Aduro streber vi alltid etter å yte den beste service. Vi forstår at våre produkter er en viktig del av din hverdag, og derfor har vi samlet noen hjelpeguides for å sikre at du får mest mulig ut av din opplevelse med Aduro. Her finner du blant annet hjelp til korrekt bruk, feilsøking og vedlikehold av dine Aduro-produkter.
Peisovner
Slik får du suksess med din peisovn (se filmen her)
- Hvordan rengjør jeg min peisovn?
- Hvordan tenner jeg opp i peisovnen min?
- Hvordan forbedrer jeg skorsteinstrekket?
- Hvorfor kommer det sot på glasset?
- Hvorfor ruster peisovnen min?
- Kan lakken repareres ved slitasje?
- Når må pakningene byttes ut?
- Hvorfor lukker døren av seg selv?
- Hvor finner jeg modell- og produksjonsnummer?
Fant du ikke hva du leter etter? Få flere gode råd i vårt kundeserviceunivers. Ønsker du i stedet å opprette en reklamasjon, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema her.
Hybridovner
Slik får du suksess med din hybridovn (se filmen her)
- Hvordan rengjør jeg min hybridovn?
- Hvordan kobler jeg opp hybridovnen på wi-fi?
- Hvordan får jeg adgang til Aduro Cloud?
- Hvordan bruker jeg Aduro Hybrid-appen?
- Hvordan bytter jeg mellom ved og pellets?
- Hvordan løser jeg problemet med opphopning av pellets?
- Hvordan løser jeg “Ingen brensel”-alarm?
- Hvordan løser jeg “Opptenning mislyktes”-alarm?
- Kan lakken repareres ved slitasje?
- Hvor finner jeg modell- og produksjonsnummer?
Fant du ikke hva du leter etter? Få flere gode råd i vårt kundeserviceunivers. Ønsker du i stedet å opprette en reklamasjon, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema her.
Pilleovn
Slik får du suksess med din pelletsovn (se filmen her)
- Hvordan rengjør jeg min P5-pelletsovn?
- Hvordan rengjør jeg min P1- og P4-pelletsovn?
- Hvordan kobler jeg opp pelletsovnen på wi-fi?
- Hvor finner jeg modell- og produksjonsnummer?
- Hvordan løser jeg “No pellets”-alarm (alarm 6)?
Fant du ikke hva du leter etter? Få flere gode råd i vårt kundeserviceunivers. Ønsker du i stedet å opprette en reklamasjon, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema her.
Biopeis
Har du en Aduro Biopeis som har blitt ødelagt innenfor den 5-årige reklamasjonsperioden, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema.
Tilbehør
Har du et tilbehørsprodukt (f.eks vedkurv eller peissett), som har blitt ødelagt innenfor den 5-årige reklamasjonsperioden, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema.
Uteprodukter
Har du en Aduro Utepeis eller et Aduro Bålfat, som har blitt ødelagt innenfor den 5-årige reklamasjonsperioden, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema.